Що у вашому кошику0шт.
вартість ваших покупок в Jeans24h 0.00₴
До кошика в магазині Jeans24h
Mustang® Jeans True Denim
Lee
Wrangler
Levi's
Gender:
Categories:
Size:
Manufacturers:

Правила магазинів

Правила магазинів
Положення про інтернет-магазин  jeans24h.pl
ДІЄ З 25 ГРУДННЯ 2014 РОКУ

1. Початкові првила

1.1. Інтернет-магазин Jeans24h, що працює за за вказаними в пункті адресами 1.2. надалі іменований Магазин,управляється  компанією  SKRZESZEWSCY SP.J за адресою в Буско-Здруй у мгащ, Польща KRS: 0000078256, NIP 6551003635, REGON 290539895 з яким можна зв'язатися по електронній пошті sklep@jeans24h.pl, а також за телефоном +48 413784038 або +48 668199911 i +48 668199904 робота гарячої лінії(робочий день:9.00-17.00, субота 9.00 — 14.00).

1.2. Магазини доступнний за такими адресами:

  • www.jeans24h.pl – версія на польській ;
  • www.jeans24h.eu –версія англійською мовою;
  •  www.jeans24h.eu –версія німецькій мові.;

1.3 Терміни, що використовуються в правилах означають:

  1. Користувач  —особа, яка використовує веб-сайт Магазину;
  2. Зареєстрований користувач- користувач, зареєстрований у магазині;
  3. Роботодавець-користувач або зареєстрований користувач,який розмістив замовлення в магазині.
  4. Робочий день- восьмигодинний робочий день з понеділка по п'ятницю(з обов'язковим святом).
  5. Постачальник послуг-компанія SKRZESZEWSCY SP.J  зі штаб-квартирею в Бузько-Здруй (Busku-Zdroju) при пл. Перемоги27, 28-100 Бузько-Здруй,Польща, KRS: 0000078256, NIP 6551003635,код 290539895

2. Загальні положення та обов'язки сторін

2.1. Правила визначають правила покупки в магазині. Для того, щоб оформити замовлення, необхідно погодитися з усіма положеннями  та інформацією, що містяться в правилах, у формі, що застосовується на момент розміщення замовлення.

2.2. Перед здійсненням покупки замовник зобов'язаний ознайомитися зі змістом цих правил і завжди дотримується його положень під час замовлення.

2.3.Правила можуть змінюватися. Кожна зміна буде опоблікована на веб-сайті магазину на вкладці Правила. Зареєстровані користувачі будуть додатково повідомлені про зміну, надіславши  на електрону адресу, зазначену ними в реєстраційній формі, інформацію, що містить перелік зміни до Пололоження або новий зведений текст Положення. Інформація про поправки до Положення буде надання за 7 днів до набрання  чинності новим Регламентом.

2.4.Якщо Зареєстрований Користувач не приймає новий зміст Правил, він зобов'язаний повідомлення про зміну Правил.

2.5.Договір купівлі-продаж  укладається між Покупцем і Магазином відповідно до польського законодавства.

2.6.Магазин продає товари в країнах-членах Європейського Союзу( Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Чехія, Данія,Естонія, Фінляндія, Франція, Федеративна Республіка Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксенбург, Нідерланди, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Великобританія), виключаючи територію Мальти, Азорські острови, Кіпр, Сеуту, Мелілу, Канарські острови,Віргільські Острови, Мадеру та закордонні територій країн-членів Європейського Союзу.

2.7. Магазин дозволяє продавати товари  за межами Европейського Союзу через пакет послуг Poczta Polska та пакет послуг Global Express. Митні збори стоять на стороні замовника.

2.8. Магазин у найширшому обсязі, дозволеному законом, і несе  за відповідальності за будь-які перебої, включаючи  перерви, функціонування сайту Магазину, викликане форс-мажорними обставинами, незаконною діяльністю третіх сторін або несумісністю третіх сторін або несумістність Магазину, технічною інфрастроктурою Користувача.

2.9. Сторона, що замовляє, зобов'язає, зобов'язана використовувати Послуги, що пропонуються  Постальчаником послуг у спосіб, положенням чинних законів і прави, що діють в Республіці Польща, а також у разі ненадання вмісту, забороненого загальноноприйнятим законодавством.

2.10. Посткачальник послуг зобов'язаний доставити Товар без дефектів.

2.11. Якщо Покупець є Споживачем, Продавець зобов'язаний негайно звільнити товар покупцеві не пізніше, ніж за тридцять днів з дати укладання договорку купівлі-продаж,якщо інше не передбачено договором про продаж( наприклад, в описі товару вказано іншу  тдату поставки).  

3. Правила купівлі

3.1 Покупки в магазинах можуть здійснювати лише особи, які мають принамнймні обмежену правоздатність. Основною умовою для використання замовлення є правильне заповнення форми на веб-сайту магазину.

3.2 Замовник вибирає конкретний продукт з каталогу, розташованого на веб-сайт Магазину, і додає його до віртуального кошика. Щоб придбати вибрані продукти, виберіть форму оплати, заповніть та відправте форму замовлення, натиснувши кнопку”Підтвердити покупку”.

3.3 Прийняття в магазинбудь-якого розміщеного замовлення підтверджується електроною поштою службою магазину . Укладення договору купівлі-продаж відбівається, коли замовлення підтверджується, а Клієнт приймає Правила зберігання Jeans24h.pl.

3.4. Магазин не приймає замовлення по телефону. У разі необхідності за межами системи магазину, замовлення приймаються:
за допомогою SMS, надісланого на мобільний номер +48 668 199 904, який містить дані для відправлення з кодрм та електронну пошту на адресу  sklep@jeans24h.pl. У разі замовлення через  SMS та електронну пошту необхідно заздалегіть ознайомитися з чинним законодавством та його прийняттям.

3.5. Розміщення замовлення можливе після ознайомлення з регламентом, зокрема з можлиістю виходу з договору і після прийняття правил зберігання .

3.6. У магазин можна розміщувати замовлення цілодобово на всі  дні року. Замовлення, що розміщуються:у будні дні після 17:00, по суботах, неділях і святах будуть розглядатися в перший робочий день, наступний за днем розміщення замовлення замовлення.

3.7. Ціни, вказані на сайті магазину, включають ПДВ.

3.8.Магазин залишаєза собою право змінювати ціни на пропоновані ціни не стосуються  підтверджених замовлень. Ціна, вказана для кожного товару, є обов'язковою на момент розміщення замовлення замовників.

3.9.Розміщення замовлення Замовником рівнозначного уповноваженню Магазину видати рахунок-фактуру без необхідності отримання підпису Сторони- замовника.


4. Форми оплати та ціни

4.1. Замовник має можливість здійснювати платіж:

  • За допомогою дебетної карти або за допомогою платежу (за допомогою електроного платежу) через систему  Eservice.
  • За традиційною передачею рахунок магазину (Skrzeszewscy sp.j. Номер рахуноку 54 1160 2202 0000 0002 6181 3696,банк  Millennium Bank)]
  • PayPal при доставці в межах Європейського Союзу. До суми замовлення буде додано додаткові витрати у розмірі  3.9%, сума, накладена оператором PayPal як вартість обробки транзакції.

Готівкові кошти у випадку відвантаження з додатковою в Республіку Польща.

4.2. Накази з платежем у пікапу у розмірі  понад 2000zł вимагають підтвердження по  телефону.                                                                                         

5. Умови доставки товарів

5.1. Постачання замовленого товару здійснюється кур'єрською компанією GLS, через послуги InPost посилок і Poczty Polskiej - Kurier24 i Kurier48  разом з послугою пікапу в пункту.

  • Замовлення може бути скасовано в будб-який час у разі:
  • неповна або неточність даних, надісланих  Законодавством,
  • внесення неправильних платежів, у разі оплати за допомогою банківського переказ або електронної  платіжної системи,
  • недоступність товару.

5.2. Якщо Магазин не може виконати послугу, зокрема через відсутність товару, він повідомить Замовнику і поверне всю суму грошей, отриманих від неї.

5.3. Зміни в складних замовленнях повинні бути прийняті службою магазину та введені магазином.

5.4. Магазин залишає за собою право відхилити неправильно або частково замовлення( зокрема, неправильну адресу електроної пошти номер телефону). Замовлення  також будуть відхилені, якщо транзакція не буде уповноважена в платіжній системі.

5.5. Термін доставки в Польщі становить 1-2 робочих днів, а в інших країнах-членах Європейського Союзу 7-14 робочих днів.

5.6. Магазин залишає за собою право продовжити термін поставки на 7 робочих днів у разі виникнення труднощів з підготовкою продукції для відвантаження в заявлений час, про що повідомляється Замовником.

5.7. Можливі витрати на доставку продукції наведені в процесі замовлення .

5.8. З метою полегшення та вдосконалення процесу покупки через веб-сайт Магазину між Замовником і Магазином здійснюється електронне листування, зокрема:

  1. Якщо неможливо виконати частину замовлення- сорона-замовник отримає повідомлення з інформацією про те, які  товари доступні і можуть бути доставлені. Замовник може прийняти рішення про скасування  всього замовлення або здійснити в тій частині, в якій це можливо  в той час. Залежшо від рішення, прийнятого Замовником, співробітниким магазину надсилатимуть електронний лист, що підтверджує повне скасування замовлення або підтвердження часткової реалізації. Якщо Покупець не прийме рішення протягом 14 днів, замовлення буде виконано в тій частині, в якій це можливо в даний момент.
  2. Якщо замовлення скасованно за вимогою замовника або  через відсутність замовленого товару на складі-покупець отримує відповідну інформацію  разом з причиною скасування.

5.10. Магазин не несе відповідальності за помилки, допущені Замовником упорядку, внаслідок  чого посилка не дійшла до одержувача.

5.11. Магазин залишає за собою право вилучити певні товари з пропозиції, зокрема ті, які не доступні у виробників або дистиб'юторів.

6. Скарги

6.1. Продавець зобов'язаний доставити Товар без дефектів і нести відповідальність за дефекти товару.

6.2. Скарги, пов'язані з гарантією на дефекти ( невідповідальність Т овару Договору купівлі-продаж), можуть бути подані в письмовій формі  на адресу Продавця або  електроною поштою.

6.3. Якщо проданий Товар має дефект, Клієнт може:

1) вимагати  заміни товари без дефектів

2) або вимагання видалення дефекту

3) або подати заявку про зниження ціни або вилучення з договору купівлі-продажу, якщо Продавець негайно і без надмірних незручностей для Замовника обмінює дефектий продукт на вибір без дефектів або усуває дефект. Це обмеження не поширюється на те, якщо товар вже був замічений або відремонтований Продавцем, або Продавець не виконав зобов'язання замінити дефект чи усунути дефект.

6.4 У разі недотримання товару з договором Покупець повинен відправити дефективний товар за такою адресою:
Інтернет-магазин Jeans24h
SKRZESZEWSCY SP.J
пл. Перемоги 27
28-100 Бузько-здруй
Польща
тел. +48 41 378 40 38
тел. Мобільний   +48 668 199 911

6.5. Відшкодування повернутих товарів відбувається на банківський рахунок Замовника або через електронну платіжну систему. Магазин ніколи не повертає гроші через компанію-постачальникаі і не приймає вантажні, відправлені до магазину після доставки.

6.6. Заявка повина включати заявку на скаргу разом з документом, що підтверджує придбання придбання товару в магазині ( квитанція, підтвердження замовлення). Скарга повина містити опис дефекту товару та день виявлення або створення дефекту.Заявка на скаргу є додатком до цих правил.

6.4.Скарги розлядаються не пізніше 14 днів з дати отримання магазином посилки з рекламованим товаром.

6.5. У разі обгрунтованої скарги, дефектний товар буде відремонтований або замінений іншим, повноцінним продуктом, і якщо неможливо( наприклад, через вичерпання товару), Магазин відшкодує ціну продукту Замовникові або запропонує інші товари, доступні в магазині, на вибір.

6.6 Уразі подання скарг щодо механічних пошкоджених пошкоджень, нанесених під час перевезення , тобто до прийняття посилки Замовником (наприклад, звіт, написаний у присутності постачальникам разом з його підписом). Товари  повині бути відправлені назад разом з документом, що підтверджує покупку в магазині, та обгрунтуванням скарги.

7. Повернення продуктів

7.1. Сторона , що замовляє , може відмовитися від товарів, придбаних у магазині, не подаючи причин протягом 14 днів з дати отриманя посилки.

7.2 Для виходу з договору протягом 14 днів з моменту отримати товару необхіно подати заяву про відкликання разом з документом, що підтверджує придбання товару в магазині (наприклад, квитанцію, рахунок- фактуру, підтвердження замовлення), а потім повернути товар протягом 14 днів з моменту подання заяви. Магазин не приймає вантажі, відправлені до магазину після доставки. Шаблон заявидодається до цих Положень.

7.3. Витрати на повернення товарів покриваються Замовником.

7.4. У разі висловлення волі Замовником на носіючому носії, магазин може забрати повернені/обмінені товари від Замовника через кур'єрську компанію GLS, вартість збору товару-50злотих і несе замовник. Щоб замовититаку послугу, Покупепець повинен надіслати інформацію на адресу електроної пошти sklep@jeans24h.pl , що містить номер замовлення, висловити готовність скористатися послугою, стягнення з клієнта, згоду на вирахування 50 злотих від суми відшкодування (повернення) або інкасово при доставці нового продукту(обміну) адресу, якої потрібно взяти  посилку, а також дату, коли кур'єр може забрати посилку.

7.5. У магазину не обмінюють товари в порядку обміну (одночасне отримання товару при доставці нового).

7.6. Повернути товар:

  1. вона не повинна використовуватися, за вийнятком необхідності пробування товару;
  2. не повинна бути позблавлена міток, як внутрішніх, так і прикріплених до вибору, упаковки ;
  3. він не повинен бути пошкоджений іншим способом ;
  4. вона повина бути повною, включати всі елементи , включаючи запасні кнопки, і т.д., якщо вони були прикріплені до виробу.

7.7 Роботодавець несе відповідальність за невиконання умов, зазначених у пункті.7,6. У цьому випадку Покупець сплачує Магазину компенсаціюза втрату, знищення, пошкодження та ін. Товару. Магазин може віднняти компенсацію з дебіторської заборгованості за повернутий товар.

7.8. У разі виходу з контракту, Магазин повертає Договірній  Стороні ціну повернутого товару і вартість доставки Замовникові. Відшкодування повернутих  товарів і вартість доставки Замовникові. Відшкодування повернутих товарів відбувається на банківський рахунок Замовника або через електрону платіжнусистему систему або іншу, зазначену Замовником.

7.9 Повернення коштів у спосіб, вказаний Замовником, здійснюється протягом не більше 14 днів з дати отримання повернутого товару.

8.0.У разі невстановлення способу повернення способу повернення Магазин відшкодує кошти таким  же чином, як це вплинуло на обліковий запис магазину.

8. ЗАХИСТ ДАНИХ

8.1.При реалізації в магазині користувач погоджується на обробку персональних даних магазином( відповідно до Закону від 29 серпня 1997 року про захист персональних даних, Журнал законів №133, пункту 883.) .Особисті дані Користувача будуть оброблені тільки з метою завершення замовлення, включаючи видачу рахунків та фінансову звітність, а також інформацію про нові продукти та рекламні акції в магазині, Ці дані є конфеденційними і не будуть розголошуватися третім особам на додаток до компаній, що надають послуг, необхідних в процесі замовлення (кур'єр, opineo.pl ).

8.2. Реєструючись у Магазині, Користувач надає свої особисті дані добровільно .

8.3. Персональні дані Користувача, захищені відповідно до Закону про захист персональних даних, не передаються, перепродаються або пизичаються інших цілей,  ніж ті, що пов'язані з виконанням замовлення.

8.4.Покупець має право перевірити їхні дані, виправити їх і подати запит на припинення їх використання  для цілей зазначених у пункті 8.1.

8.5 Адміністратором персональних даних є магазин.

9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

У питаннях, які не підпадають під дію цього Регламенту, застосовуються положення Цивільного кодексу та Закону про захист персональних даних та захисту прав споживачів.
Шаблони документів для завантеження

Наказ  вийти з договору .

  1. Форма обміну товарами.
  2. Декларація про вихід з договору.
  3. Декларація про вихід з договору( статутна модель)
  4. Форма скарг  повідомленняпро невідповідність товару договору.
  5. Положення про кур'1єрські компанії :

1. Положення кур'єрської компанії GLS. Або сторінки правил Кур'єрські послуги.
2. Положення InPost Paczkomaty або Правила YourInpost.
3. Положення Pocztex Polska або Poczta Polska Pocztex.

Cross Jeans® Second Products -50%
Fistaszki wracają. Levi's i kolekcja Peantus
Lee® Sales
Wrangler Blue And Yellow
Редагуй закупи

інформаційний бюлетень

→ Дивися бюлетень

→ видали бюлетень

контакт

Skrzeszewscy sp. j. Pl. Zwycięstwa 27,
28-100 Busko-Zdrój, NIP: 655-10-03-635
Tel. +48 41 378 40 38, Tel. kom: +48 668 199 911
Chat in WhatsApp Jeans24h

Заплати як тобі вигідніше !

Testimonials
facebook.com/Jeans24h   twitter.com/Jeans24hGoogle+   Copyright ©2019 www.jeans24h.com.ua   Всі права захищені.
Engine © 2013 Mysklep.pl

Ми використовуємо файли cookie та подібні технології, головним чином, для надання послуг та статистики.
Використання сайту без зміни налаштувань вашого веб-переглядача означає, що вони будуть розміщені на кінцевому пристрої. настройки. Докладнішу інформацію див. У розділі Політика конфіденційності.
Я розумію політику cookie - закриваю